„Od zábavy k úrazu je na skok,“ varuje nová preventívna kampaň

Dátum vydania

Nadácia Allianz v spolupráci so Slovenským paralympijským výborom (SPV) v auguste odštartovali preventívnu kampaň „Prevencia má cenu zlata!“ V letnej časti venovanej prevencii pri skokoch do vody zarezonujú príbehy paralympionikov Mariána Kamiena, Radoslava Malenovského a Mariána Kuřeju, ktorí sa zranili práve pri skokoch do vody a stali sa ambasádormi kampane. Kampaň je vo viacerých vlnách plánovaná do roku 2024, kedy sa budú v Paríži konať ďalšie paralympijské hry. Viac


Používame súbory cookie

Súbory cookie používame na správne fungovanie našej stránky, prispôsobenie obsahu a reklám, poskytovanie funkcií sociálnych médií a na analýzu návštevnosti. Informácie o používaní našej stránky tiež zdieľame s našimi sociálnymi médiami, reklamnými a analytickými partnermi.